Սովորողի ամփոփիչ հաշվետվություն

1.Տեղադրիր քո ուսումնական բլոգի բնագիտության բաժնի հղումը։
Բնագիտության բաժին

2.Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկված ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ի՞նչ թեմաներ կուզենայիր լիներ, որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։
փետրվարից մայիս
Երրորդ ուսումնական շրջանում ինձ համար դժվար էր ուսումնական գարուն ձմեռ և աշուն նախագծերը, ինձ համար հեշտ է ֆլեշմոբերը։

3.Առանձնացրու այն նախագծերը, որին մասնակցել ես: Ո՞րն էր ավելի հաջողված քեզ համար, ինչու՞։
Ինձ դուր է եկել բնագիտության ֆլեշմոբերը,որովհետև այնտեղ փորձեր կան։

4. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։
Այո,որովհետև մենք սովորել ենք բույսեր խնամել, ծառեր տնկել։

5. Քանի բնագիտական ֆլեշմոբի ես մասնակցել։
5

6. Ներկայացրու հետաքրքիր բնագիտական փորձ, կարող ես նկարահանել, տեղադրել բլոգում, հղումը տեղադրել։

7. 1-10 նիշով գնահատիր քո երրորդ ուսումնական շրջանը։
9

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *